GEM CERT jako jednostka certyfikująca świadczy usługi certyfikacyjne w zakresie certyfikacji systemów zarządzania.
Swoje usługi świadczymy z poszanowaniem zasad braku dyskryminacji, etyki zawodowej, profesjonalizmu, wymagań prawnych z korzyścią dla wszystkich stron zainteresowanych
Najwyższe kierownictwo GEM CERT zapewnia, że niniejsza polityka jakości jest zrozumiała i przestrzegana przez wszystkich zaangażowanych w proces certyfikacji. Cele jakościowe są udokumentowane i przeglądane na przeglądzie zarządzania.
Nasze oferty zawierają zawsze wszystkie koszty związane z usługą.
Zobowiązania jakościowe Najwyższego kierownictwa GEM CERT
Utrzymanie skutecznej komunikacji z klientem na każdym etapie certyfikacji
Monitorowanie postrzegania naszych usług przez klientów i osiąganie ich satysfakcji z naszych usług.
Otwartość na wszystkie konstruktywne uwagi stron zainteresowanych prowadzących do rozwoju i doskonalenia naszych usług.
Zapewnienie, że na audity są kierowani auditorzy wykazujący się profesjonalizmem, kompetencjami w oparciu o kryteria określone w PCA dokumentach, normach ISO oraz procedurach GEM CERT.
Dbanie o podnoszenie kwalifikacji naszych auditorów i pracowników biura.
Utrzymywanie bezstronności naszej organizacji na wszystkich etapach procesu certyfikacji, dokumentowanie i eliminowanie możliwych zagrożeń dla bezstronności
Zachowanie poufności wobec wszystkich danych i informacji otrzymanych od naszych klientów